Denní program
Čas | Aktivity | Činnost | |
7.00 – 8.30 | Příchod do školky | spontánní hry a činnosti dětí dle jejich zájmu, individuální práce s dětmi | |
8.45 –11.45 | Dopolední blok |
ranní rituál – vzájemné přivítání se, diskuse v komunikativním kruhu, písnička dne; tělovýchovná chvilka – cvičení s hudbou, jóga, pohybové hry; svačina logopedická chvilka didakticky cílená činnost přímo či nepřímo řízená, individuální, skupinová, kolektivní; pobyt venku se získáváním poznatků o přírodě, poznávání zajímavostí regionu při vycházkách do okolí, hry a zábavné činnosti na školní zahradě, v zimě hry se sněhem, bobování, sáňkování; |
|
11.45 – 12.30 | Oběd | odchod dětí po dopoledním bloku; | |
12:30 – 14:15 | Polední klid | odpočinek dětí, klidové aktivity nespících dětí; literární nebo hudebně poslechová chvilka (čtení pohádek, příběhů na pokračování, poslech relaxační hudby); | |
práce s předškoláky (celoroční program zaměřený na rozvoj logického myšlení, řeči,grafomotoriky – prostě vše, co má zvládnout předškolák), | |||
14.15 -15.00 | Odpolední blok |
svačina; didakticky cílená činnost přímo či nepřímo řízená, individuální, skupinová, kolektivní; svačina; pobyt venku se získáváním poznatků o přírodě, poznávání zajímavostí regionu při vycházkách do okolí, hry a zábavné činnosti na školní zahradě, v zimě hry se sněhem, bobování, sáňkování/pokračování v didakticky cílené činnosti přímo či nepřímo řízená, individuální, skupinová, kolektivní (dle počasí); individuální práce s dětmi dle denní nabídky; |
|
15.00 – 16.00 16.00 –17.00 |
Odpolední aktivity (kroužky) |
Kroužky dle nabídky;
Nadstandardní kroužky |
|
18.00 | Uzavření školy | Odchod dětí průběžně až do uzavření školky; |
Ve třídách s česko-anglickým programem je anglický pedagog je přítomen každý den a výchovně vzdělávací program je dvojjazyčný.