Sovičky, Lištičky
Celý týden jsme se protahovali jako dirigenti a také jako oblíbené pohádkové postavy. S radostí jsme se vrtěli na veselou rytmickou písničku Hoky, koky:) S velkým nadšením jsme se pustili i do hraní pohádek O veliké řepě a Chaloupka roubenka. Zkoušeli jsme všechny naše hudební nástroje a nacvičovali jsme hraní jako skutečný velký orchestr.
Podívali jsme se na anglickou divadelní hru a cvičili jsme si ouška při poslechu různých hudebních nástrojů.
Na svátek sv. Valentýna jsme maminkám a tatínkům vyrobili srdíčková přání a vyráběli jsme i divadelní masky medvídka a zajíčka.
Angličtina
Our topic for this week was theater and the concert. We talked about different musical instruments, how they look, and how they sound. We also learned a new song about it, you can check it here: https://www.youtube.com/watch?v=6GgzAc5Ezsk&ab_channel=HiDinoKidsSongsWithFunStories
We watched a short theater about jungle animals, see more here: https://www.youtube.com/watch?v=rqvCZqgz5WM&ab_channel=%E6%88%B2%E5%8A%87%E8%8B%B1%E8%AA%9EDramaticEnglish
Angličtina
This week in English, with Owls, we discovered different types of theatre. Also we learned easy vocabulary words: theatre, puppets, actors, concert, music, instruments, band, musician, singer…
We also had fun playing stories and listening to various musical instruments and for that we started learning ‘’The Instruments Song’’:
https://www.youtube.com/watch?v=6GgzAc5Ezsk
For craft we created animal masks from paper plates and hearts wish cards for Valentine’s Day.
Lištičky
Rytmika, tanečky, dramaťák: rytmická cvičení s hudebními nástroji: dřívka, rumba koule
Sportovní klub: rozcvička dle volby dětí (učení rychlého rozhodování – každé dítě si vybralo oblíbený cvik)
Tvoření: divadelní škrabošky – kreslení voskovkami, lepení třpytek (rozvoj jemné motoriky)
Muzicírování: zpěv zimních písniček s hudebními nástroji (rozvoj rytmického cítění)
Sovičky
Tvoření:
V tomto týdnu jsme se věnovali tvorbě, která navazovala na téma “ Divadla a koncerty“. Vyrobili jsme si každý sám svou masku. Popovídali jsme si také o tom, jak vypadá divadelní scéna. Dále jsme si vytvořili i divadelní kukátka, řekli jsme si nejen k čemu slouží, ale také jakému předmětu jsou nejvíce podobné. Nastínili jsme si z čeho se skládají, jaká je jejich letmá konstrukce, podpořili jsme tím svou zvídavost.
Muzicírování:
Začátek hodiny jsme věnovali hlasové rozcvičce, hezky jsme rozezněli své hlasivky a procvičili motoriku našich mluvidel. Ve zbylé části hodiny jsme se zaměřili na zpěv a vyťukávání rytmu pomocí dřívek, připomněli jsme si také kouzlo zvuku xylofonu a trianglu.
Tanečky, rytmika, dramaťák:
Tento týden jsme se věnovali rytmickému tanci. Děti si sami zvolily hudbu, která nás doprovázela v pozadí. Podle předlohy několika tanečních kroků jsme se zaměřili posléze na tanec.
Sportovní klub:
Na začátku hodiny jsme se protáhli rozcvičkou. V další části hodiny jsme si zacvičili cviky, které máme v oblibě. Podpořili jsme tak zdravý rozvoj naší hrubé motoriky.