Příchod do školky (7:00 – 8:30)
spontánní hry a činnosti dětí dle jejich zájmu, individuální práce s dětmi
Dopolední blok (8:45 – 11:45)
- ranní rituál – vzájemné přivítání se, diskuse v komunikativním kruhu, písnička dne
- tělovýchovná chvilka – cvičení s hudbou, jóga, pohybové hry
- svačina
- logopedická chvilka
- didakticky cílená činnost přímo či nepřímo řízená, individuální, skupinová, kolektivní
- pobyt venku se získáváním poznatků o přírodě, poznávání zajímavostí regionu při vycházkách do okolí, hry a zábavné činnosti na školní zahradě, v zimě hry se sněhem, bobování, sáňkování
Oběd (11:45 –12:30)
odchod dětí po dopoledním bloku
Polední klid (12:30 – 14:15)
- odpočinek dětí, klidové aktivity nespících dětí;
- literární nebo hudebně poslechová chvilka (čtení pohádek, příběhů na pokračování, poslech relaxační hudby)
- práce s předškoláky (celoroční program zaměřený na rozvoj logického myšlení, řeči, grafomotoriky – prostě vše, co má zvládnout předškolák)
Odpolední blok (14:15 – 15:00)
- svačina
- didakticky cílená činnost přímo či nepřímo řízená, individuální, skupinová, kolektivní
- svačina
- pobyt venku se získáváním poznatků o přírodě, poznávání zajímavostí regionu při vycházkách do okolí, hry a zábavné činnosti na školní zahradě, v zimě hry se sněhem, bobování, sáňkování/pokračování v didakticky cílené činnosti přímo či nepřímo řízená, individuální, skupinová, kolektivní (dle počasí)
- individuální práce s dětmi dle denní nabídky
Odpolední aktivity (kroužky 15:00 – 16:00)
kroužky dle nabídky
Odpolední aktivity (kroužky 15:00 – 17:00)
nadstandardní kroužky
Uzavření školy (18:00)
Odchod dětí průběžně až do uzavření školky
Anglický pedagog je přítomen každý den a výchovně vzdělávací program je dvojjazyčný.