Sovičky
V tomto týdnu jsme si také užili mnoho pozorování rozkvětu přírody. Ranní rozcvičky jsme začínali jógou pro děti. Ukázali jsme si cviky jako strom, květina, hora. Shlédli jsme také animovaný dokument o jarní flóře, z kterého se děti dozvěděly, jak moc jsou první jarní květy důležité pro život hmyzu. Svou zvídavost jsme zaměřili na motýlky, jejich život a zvláštnosti. Dozvěděli jsme se, že někteří motýli jsou svou velikostí podobni malým ptáků. Motýli si pak děti samy předkreslily a své obrázky dokončily malbou křídami. Hráli jsme si také hry zaměřené na fonetiku a její přepis. V pátek jsme se seznamovali s novou paní učitelkou Zuzanou.
Angličtina
This week in English, we continued with watching the first signs of spring and observing the changes that happen during spring.
We know that winter season is over and spring is here. Owls learned easy vocabulary words such as spring, flowers are growing and blooming, the grass is green, animals wake up, the weather is changing, birds are singing, the Robin sings very loudly, storks, birds come back… We played games, such as the activity rhyme: Spring: The Robin. We also played a super fun spring Bingo. And we are learning Spring rhymes.
Good job everyone !!!
Tvoření: Vytvořili jsme si klíč k jaru, procvičili jsme si techniku střihu, správné držení tužky a jemnou motoriku díky lepení drobných kvítků.
Tanečky, Rytmika, Dramaťák: Naučili jsme se říkanku pro měsíc duben. “ I když duben dobrý byl, pastýřovi klobouk zasněžil. “
Muzicírování: Z edice Zpívánky jsme si zazpívali píseň “ Kdyby byl Bavorov „. V začátku hodiny jsme se věnovali dechovému cvičení.
Sportovní klub: Společně jsme si zahráli kolektivní hru “ ŠTRONSO NA LOUCE „. Děti, rozřazené do dvou týmů, sbíraly při hudbě obrázky květin, ovšem když hudba přestala hrát, musely se zastavit. Vyhrál ten s větším úlovkem.
Lištičky
V tomto týdnu jsme se zaměřili na podrobnější poznávání květin. Skoukli jsme video se zrychleným růstem rostlinky fazole. Udivilo nás, že jako první rostou rostlince kořínky a až potom stonek a listy:) Skládali jsme puzzle rostlinek ve skupinkách. Zahráli jsme si spoustu zábavných her s kytičkami. Nejvíc se nám líbila ta, kde jsme si hráli na květinářství a chodili jsme kytičky kupovat. Museli jsme je správně pojmenovat a zároveň jsme trénovali počítání, protože jsme kupovali víc než jen jednu a platili jsme za ně. Procvičili jsme si u toho i sociální dovednosti (pozdravit, poprosit, poděkovat, rozloučit se). Protáhli jsme se s jarní jógou (motýlci, housenky, berušky, žabky), přeskakovali jsme jarní potůčky a procházeli se po překážkodráhách, létali jsme jako včelky po louce a trhali jsme ty správné kytičky. Vytvořili jsme si motýlky a včelky. Nezapomněli jsme ani na novou básničku – Bzučí, bzučí včelička.
Angličtina
This week, we continued learning about spring! We reviewed spring vocabulary, as well as the weather and colors we’ve learned. We had lots of fun dancing and singing our favorite songs, enjoying the season through music and movement. It was a cheerful and active week!
Rytmika, tanečky, dramaťák: divadélko: hra na prodavače květin – kominukace a spolupráce ve skupině
Sportovní klub: květinová bojovka, Škatulata hýbejte se, Teplo-zima (rozvoj pohybových dovedností, pozorování jarních květin, rozvoj paměti, pozornosti a prostorové orientace)
Tvoření: mořské bubliny – kreslení křídami, tvorba papírových řetězů, malování stromů na jaře, Petrklíč
Muzicírování: zpěv s doprovodem na klávesy – oblíbené dětské jarní písničky: Žížala, Na jaře, Kos, Pod naším okýnkem