Report Sovičky
Celý týden jsme si povídali o hospodářských zvířatech a o tom, jaký užitek lidem přinášejí.
Zkoušeli jsme si pak naše vědomosti ověřit na různých úkolech a hrách.
Nejlépe nám šlo přiřazování, co ke kterému zvířátku patří. Skládání puzzle zvířat nás také bavilo.
Úspěšně si také někteří z nás zkusili „podojit „krávu a kozu a zjistili jsme u toho, že to vůbec není jednoduché.
Celý týden jsme se protahovali jako různá zvířátka, např. jako kočičky jsme si hráli s klubíčky.
Opakovali jsme naši jarní písničku a naučili se novou jarní rytmickou básničku.
Na procházkách jsme si všímali, jak nám jaro všechno okolo postupně proměňuje.
Dva dny v týdnu jsme se také seznámili více s paní učitelkami, které se za námi přišly do třídy podívat
a připravily si pro nás i pěkný program. Vytvořili jsme si také berušky, které jsme nalepili na už vytvořenou
trávu z minulého týdne. Těšíme se příští týden, že za námi do mš přijedou opravdové kozy s kůzlátky
a půjdeme s nimi na krátký výlet po okolí.
Rytmika, tanečky, dramaťák: taneční rozcvička, tanečky dle volby dětí
Sportovní klub: Čáp ztratil čepičku, měla barvu barvičku – rozvoj hrubé motoriky a trénování barev a odstínů
Tvoření: jarní výzdoba třídy: květiny, vajíčka, tráva, motýlci – stříhání, kreslení, lepení
Muzicírování: hra na hudební nástroje, rytmická cvičení s tamburínou, dřívky a xylofonem
Lištičky – angličtina
Rytmika, tanečky, dramaťák: taneční rozcvička, tanečky dle volby dětí
Sportovní klub: Čáp ztratil čepičku, měla barvu barvičku – rozvoj hrubé motoriky a trénování barev a odstínů
Tvoření: jarní výzdoba třídy: květiny, vajíčka, tráva, motýlci – stříhání, kreslení, lepení
Muzicírování: hra na hudební nástroje, rytmická cvičení s tamburínou, dřívky a xylofonem